Klachten & feedback

Mondhygiënisten Barendrecht streeft naar een maximale klanttevredenheid. Wij doen alles wat in ons vermogen ligt om je de best mogelijke zorg te bieden. Desondanks kan het toch voorkomen dat je niet tevreden bent. Misschien vind je dat je onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent, of ben je niet tevreden met de uitkomst van een behandeling. Natuurlijk kan het ook voorkomen dat je juist wél heel tevreden bent. Hoe dan ook: laat het ons weten!

Wat je kunt doen als je niet tevreden bent?

Uit ervaring weten wij dat zo’n probleem het beste wordt opgelost door een persoonlijk gesprek aan te gaan met je behandelaar. Neem contact met ons op voor een afspraak, zodat wij je klacht kunnen horen. Zo kunnen wij je uitleggen waarom iets op een bepaalde manier gedaan is. Samen met jou zoeken we dan naar een oplossing.

Het persoonlijk gesprek heeft je klacht niet opgelost.

Na een persoonlijk gesprek met je behandelaar ben je misschien nog niet tevreden. Wanneer je van mening bent dat het probleem onvoldoende is opgelost, kun je dat schriftelijk kenbaar maken bij het management. Dit kan door middel van het klachtenformulier. Je krijgt de mogelijkheid een toelichting te geven, waarna de klacht verder wordt onderzocht. Vervolgens ontvang je schriftelijk bericht.

Je komt er met ons niet uit.

Heb je het gevoel dat je klacht door ons niet naar tevredenheid wordt opgelost, dan kunt zich wenden tot de klachtencommissie van de KNMT. Dat is de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter Bevordering van de Tandheelkunde. De KNMT is gevestigd te Nieuwegein. Meer informatie vind je in de patiënten-informatiefolder klachtenregeling tandartsen.

Klacht indienen